Snelle, betrouwbare serviceverlening.

Van telefonische ondersteuning tot onderhoudscontracten

Vanaf de aankoop en installatie tot de verkoop van uw machine staat bij ons de beschikbaarheid en productiviteit van uw machines steeds in de focus. We ondersteunen u op elk gebied, van levering van gereedschappen, tot een snelle service.
Door teleservice hebben we de mogelijkheid een directe verbinding tussen uw machine en onze service te maken. Via afstandsdiagnose kunnen we al problemen analyseren of oplossen, wat stilstandstijden vermindert. In veel gevallen zijn daardoor interventies ter plaatse niet meer nodig.

Onderdelen

Alle onderdelen worden uit voorraad en standaard binnen 3 dagen geleverd, in geval van spoed binnen enkele uren ( behoudens uitzonderingen ).

Wat te doen bij problemen

Beste klant, teneinde u zo snel mogelijk te kunnen helpen, vragen we u bij het doorgeven van uw probleem volgende zaken bij de hand te houden:

Indien de rechtstreekse lijnen bezet zijn kan u ook steeds een mailtje sturen naar info@clean-shop.be opnieuw met vermelding van het machinenummer, foutmeldingen en een korte beschrijving van het probleem.

Indien U een probleem hebt met uw machine, neem dan contact op met de onze service afdeling via +32(0)479/748.638 of info@clean-shop.be

Demonstratie

Via dit GSM nummer+32(0)479/748.638 kunt u een demonstratie aanvragen. De lokale Topcleaning dealer (of adviseur van Topcleaning) geeft u dan een persoonlijke demonstratie met het model/de modellen van uw keuze bij u op de werkvloer. Om efficiëntieredenen kunnen we helaas niet iedere machine op locatie demonstreren. Bij iedere machine op deze website staat aangegeven of een demonstratie mogelijk is. Bij twijfel kunt u ook altijd telefonisch contact opnemen

 tel. +32 (0)479/748.638

Kies voor zekerheid,kies voor Topcleaning  machines